Monitor Online:  

Respons: dé bron van evenementeninformatie in Nederland » Presentatie nieuwe SponsorMonitor op 12 maart

Presentatie nieuwe SponsorMonitor op 12 maart

De SponsorMonitor wordt op 12 maart gepresenteerd tijdens een seminar over cijfers in sponsoring bij Infostrada Sports in Nieuwegein. Tijdens het seminar zal Philip Hennemann, CEO van Infostrada Sports, een presentatie geven over de rol van cijfers in sports. Brand consultant Hendrik Beerda geeft de ins en outs van zijn onderzoek naar de merkkracht van sponsors. Als derde spreker gaat Ad Maatjens, van SponsorMaps en hoofdredacteur van SponsorTribune, in op de nieuwe SponsorMonitor, de opvolger van de Sponsor50. 

De SponsorMonitor, de nieuwe naam van de Sponsor50, wordt dit jaar voor de 3e keer door Respons en SponsorMaps uitgebracht. Vanaf dit jaar is SponsorTribune van Uitgeverij BBP, officieel mediapartner van het onderzoek. De SponsorMonitor bestaat, net als vorig jaar, uit de profielen van de 50 grootste sponsors van het afgelopen jaar. Daarnaast is de Monitor uitgebreid met feiten en cijfers over o.a. afgesloten sponsorcontracten in 2011, de benchmark sponsoring en cijfers over de merkkracht van sponsors in samenwerking met Hendrik Beerda. Inschrijven kan via sponsormonitor@respons.nl. De kosten zijn 250 euro (exclusief 19% BTW). Alle deelnemers ontvangen een exemplaar van de SponsorMonitor 2012 ter waarde van € 350.